Drodzy Klienci,
W związku z trwającą pandemią koronawirusa, pragniemy zapewnić, że priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników. Jako firma odpowiedzialna wprowadzamy w tym celu szereg zasad i rozwiązań, chcąc zapewnić Państwu usługi na stałym, wysokim poziomie oraz ciągłość obsługi. Zdajemy sobie również sprawę jak ważna w tym trudnym okresie jest sprawna obsługa zdalnymi kanałami kontaktu.
Dlatego gorąco zachęcamy do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Za jego pośrednictwem mogą Państwo bez wychodzenia z domu, samodzielnie zarządzać swoimi płatnościami, opłacać rachunki, zamawiać dodatkowe usługi i pakiety, a także zgłaszać ewentualne usterki, reklamacje lub wyjaśniać płatności. Aby skorzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta proszę wejść na stronę ebok.multimedia.pl.
Proponujemy także kontakt przez automatyczne Biuro Obsługi Klienta 244 244 255 (nie wymagające kontaktu z konsultantem), gdzie mogą Państwo uzyskać informację na temat salda i daty ostatniej faktury, wygenerować hasło do e-faktury czy zamówić duplikat za ostatni miesiąc.
Oczywiście caly czas pozostajemy do Państwa dyspozycji za pomocą Telefonicznego Biura Obsługi Klienta:
- Infolinia sprzedażowa: 345 345 345
- Infolinia obsługowa: 244 244 244
W przypadku pytań lub wątpliwości, polecamy zapoznanie się ze stroną, dotyczącą funkcjonowania naszych kanałów komunikacji >>
Jednocześnie informujemy, że mając na względzie troskę o bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników, liczba oraz czas pracy Biur Obsługi Klienta będą sukcesywnie ograniczane do niezbędnego minimum. Listę wszystkich biur wraz z aktualnymi informacjami o godzinach otwarcia znajdą Państwo na stronie: www.multimedia.pl/znajdz-salon.
Z tego miejsca dziękujemy Państwu za zaufanie i wyrozumiałość.
Z pozdrowieniami,
Multimedia Polska