- Przed sprawdzeniem prędkości należy podpiąć komputer bezpośrednio do urządzenia dostępowego Operatora. Przypominamy o konieczności restartu urządzenia dostępowego poprzez chwilowe odłączenie od zasilania.
- Test prędkości należy wykonać na stronie
test.mm.pl w przypadku złych wyników upewnij się czy utrzymują się one przez dłuższy okres czasu czyli przynajmniej dwa dni, test warto powtórzyć w różnych porach dnia celem określenia sprawności łącza.
- Upewnij się, że żadne programy nie korzystają z Internetu w trakcie wykonywania testu. By wynik był miarodajny, należy wyłączyć wszystkie programy pracujące w tle łączące się z Internetem.
- Dla wysokich pakietów prędkości (120 Mbps i większych) może być konieczne sprawdzanie prędkości na odpowiednim sprzęcie i systemie. Zaleca się wykonanie testu na komputerze z dyskiem SSD i systemem Windows 7 lub nowszym. Konieczne jest też posiadanie karty sieciowej Gigabit Ethernet, która obsługuje prędkości do 1Gbps.
- W sytuacji gdy otrzymujesz nieprawidłowe wyniki w różnych porach dniach i w więcej niż jednym teście, istnieje podejrzenie usterki. Skontaktuj się proszę z infolinią Operatora (244 244 244) lub poprzez formularz mailowy umieszczony w panelu klienta
EBOK bądź kontakt w formie
czatu.