Dla osób prywatnych Dla małych firm Dla średnich i dużych firm Oglądaj TV online
2020-03-18
Zdalna obsługa klienta

Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje na temat pomocy, jaką można uzyskać za pośrednictwem eBOK czy Telefonicznego Biura Obsługi Klienta.

Obsługa Klienta: 244 244 244

  • Zakup usług/przedłużenie promocji;
  • Zgłoszenie usterki technicznej;
  • Informacja o regulaminach/usługach;
  • Zgłoszenie reklamacji;
  • Wyjaśnienie rachunków/płatności;
  • Inne kwestie posprzedażowe.

Automatyczna obsługa Klienta: 244 244 255

  • Aktywacja/deaktywacja usługi Emil;
  • Informacja o saldzie i dacie ostatniej faktury;
  • Wygenerowanie lub reset hasła do eFaktury;
  • Uzyskanie numeru konta bankowego;
  • Zamówienie duplikatu faktury za ostatni miesiąc;
  • Podanie adresu i godzin otwarcia BOK.

Infolinia sprzedażowa: 345 345 345

  • Zakup usług Telewizji, Internetu, Telefonii Komórkowej;
  • Uzyskanie informacji o fakturze i płatności, aktualne saldo;
  • Wykaz posiadanych usług oraz informacje o terminach końca promocji;
  • Możliwość zakupu pakietów usług dodatkowych Premium (Canal+, HBO, Eleven, Pakiet HD, FilmBox, Cinemax, Dzieci, Sport, Filmy i Seriale, FunClub), Multiroom, VoD, Multimedia Go;
  • Zawarcie aneksu do umowy;
  • Zmienić przepustowość łącza;
  • Przemówienie/umówienie montażu.

eBOK Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta: ebok.multimedia.pl

  • Zestawienie faktur i płatności, aktualne saldo;
  • Możliwość zapłaty za faktury;
  • Wykaz posiadanych usług oraz informacje o terminach końca promocji;
  • Możliwość zakupu pakietów TV;
  • Dostęp do bilingu połączeń telefonicznych;
  • Informacje o wykorzystanych środkach transmisji danych dla usługi Internetu mobilnego;
  • Możliwość skorzystania z formularza kontaktowego -> forma kontaktu z MMP.

Czat na stronie www.multimedia.pl

  • Zgłoszenie usterki technicznej;
  • Informacja o regulaminach/usługach;
  • Wyjaśnienie rachunków/płatności;
  • Zgłoszenie reklamacji;
  • Inne kwestie posprzedażowe.

Facebook

  • Informacja o ofercie;
  • Zgłoszenie usterki technicznej;
  • Pomoc techniczna;
  • Informacje o nowościach;
  • Zgłoszenie reklamacji.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.