Dostawca Usług umożliwia Abonentowi korzystanie z usług o podwyższonej opłacie. Możliwość korzystania z usług o podwyższonej opłacie jest domyślnie włączona dla Abonenta.
Masz możliwość dokonania w każdym czasie całkowitej blokady dostępu do usług o podwyższonej opłacie lub dokonania całkowitego zdjęcia blokady dostępu do usług o podwyższonej opłacie w Centrum Obsługi Klienta, Biurach Obsługi Klienta/ Salonach Firmowych Dostawcy Usług.
Masz również możliwość samodzielne aktywować lub dezaktywować blokadę poprzez przesłanie odpowiednich kodów USSD. Wykaz numerów dla usług o podwyższonej opłacie zawarto w Cenniku Usług Mobilnych.
W ramach korzystania z usług o podwyższonej opłacie oferujemy Ci dla każdego Okresu Rozliczeniowego następujące Progi Kwotowe: 0 zł, 35 zł, 100 zł, 200 zł.
Progi kwotowe możesz określić podczas podpisania umowy bądź w każdym momencie jej trwania.
W sytuacji, gdy sam nie określisz Progu Kwotowego jego domyśla wartość będzie wynosiła 35 zł. Po osiągnięciu wybranego przez Ciebie progu połączenia na numery usług o podwyższonej opłacie i odbieranie połączeń z takich numerów w danym Okresie Rozliczeniowym będzie możliwe dopiero po zmianie Progu Kwotowego na wyższy. Pamiętaj, że Próg Kwotowy obowiązuje w danym okresie rozliczeniowym.
Blokowanie usług o podwyższonej opłacie – skutkuje brakiem możliwości wykonywania połączeń na numery usług o podwyższonej opłacie lub/i odbierania połączeń z takich numerów. Dotyczy również połączeń, które nie powodują obowiązku zapłaty po stronie Abonenta. W ramach usługi Operator udostępnia następujące rodzaje blokad:
1) Całkowita blokada wszystkich połączeń wychodzących na numery usług o podwyższonej opłacie lub/i odbierania połączeń przychodzących z takich numerów, w tym min. połączeń głosowych Premium, SMS Premium, MMS Premium, połączeń z numerami AUS wymienionymi w części 5.4 i innych usług o podwyższonej opłacie, o których mowa jest w części 5.5 Cennika;
2) Blokada wykonywania połączeń głosowych na numery Premium lub/i odbierania połączeń z takich numerów;
3) Blokada wysyłania lub/i odbierania SMS Premium;
4) Blokada wysyłania lub/i odbierania MMS Premium;
5) Blokada wykonywania połączeń na numery AUS wymienione w części 5.4 Cennika lub/i odbierania połączeń z numerów AUS zaliczonych do usług o podwyższonej opłacie;
6) Blokada innych usług o podwyższonej opłacie określonych w części 5.5 Cennika - połączenia wychodzące lub/i ich odbieranie;
7) Blokada połączeń wychodzących na numery usług o podwyższonej opłacie, których cena za jednostkę rozliczeniową usługi lub cena za połączenie (w przypadku usługi taryfikowanej za całe połączenie) jest równa lub większa od:
a) 0,62 zł
b) 1,23 zł
c) 2,46 zł
d) 3,69 zł
e) 4,92 zł
f) 6,15 zł
g) 7,38 zł
h) 8,61 zł
i) 9,84 zł, lub/i odbierania połączeń przychodzących z takich numerów. Dotyczy także połączeń, które nie powodują obowiązku zapłaty po stronie Abonenta. Blokada usług o podwyższonej opłacie wymaga złożenia zamówienia w Biurze Obsługi Klienta lub w Call Center Operatora, a jej realizacja następuje w terminie 2 dni roboczych od daty wpływu zamówienia do Operatora. Zamówienie blokady usług o podwyższonej opłacie jest realizowane z uwzględnieniem frakcji ruchu dostępnej w Cenniku Operatora. Cenniku Operatora.
8) Próg kwotowy dla usług o podwyższonej opłacie - określenie progu kwotowego dla usług o podwyższonej opłacie dla każdego Okresu Rozliczeniowego. W momencie osiągnięcia progu kwotowego Operator zobowiązany jest do:
a) natychmiastowego poinformowania Abonenta o tym fakcie za pomocą wiadomości SMS,
b) zablokowania możliwości wykonywania połączeń na numery usług o podwyższonej opłacie i odbierania połączeń z takich numerów, chyba że nie będą one powodować obowiązku zapłaty po stronie Abonenta. Dostępne progi kwotowe: 0,00 zł; 35,00 zł; 100,00 zł; 200,00 zł. W razie, gdy Abonent nie określił progu kwotowego, próg ten wynosi 35 zł dla każdego Okresu Rozliczeniowego. Realizacja usługi wymaga złożenia zamówienia w Biurze Obsługi Klienta lub w Call Center Operatora i następuje w terminie 2 dni roboczych od daty wpływu zamówienia do Operatora. W razie osiągnięcia w danym Okresie Rozliczeniowym obowiązującego Abonenta progu kwotowego, zlecenie podwyższenia progu kwotowego dla tego Okresu Rozliczeniowego jest realizowane w terminie 2 dni roboczych od daty jego wpływu do Operatora. W pozostałych przypadkach, zmiana progu kwotowego (na niższy bądź na wyższy) następuje z początkiem następnego Okresu Rozliczeniowego od wypływu zlecenia do Operatora.
NAZWA BLOKADY |
Aktywacja Blokady |
Dezaktywacja Blokady |
OPIS BLOKADY |
Założenie blokady na połączenia głosowe z Numerami Specjalnymi |
*101*11*11# |
*101*00*11# |
Dzięki usłudze blokowane są połączenia głosowe z Numerami Specjalnymi. Usługa jest bezpłatna. |
Założenie blokady na SMS/MMS z Numerami Specjalnymi |
*101*11*13# |
*101*00*13# |
Dzięki usłudze blokowane są wiadomości SMS/MMS z Numerami Specjalnymi. Usługa jest bezpłatna. |