Dla osób prywatnych Dla małych firm Dla średnich i dużych firm Oglądaj TV online

Aktualny stan salda oraz historię dotychczasowych płatności mogą sprawdzić Państwo samodzielnie w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK), dostępnym pod adresem ebok.multimedia.pl.
Ponadto informujemy, iż na fakturach VAT wysyłanych listownie znajdą Państwo stan salda na dzień wystawienia rachunku.
Dodatkowo informacje dotyczącą stanu salda można uzyskać:

  • przez kontakt z infolinią obsługową pod numerem telefonu 244 244 244 (opłata według stawek operatora),
  • poprzez chat udostępniony na stronie www.multimedia.pl,
  • poprzez formularz kontaktowy udostępniony na stronie www.multimedia.pl,
  • poprzez kontakt elektroniczny na adres mailowy ebok_info@multimedia.pl,
  • osobiście w lokalnym Biurze Obsługi Klienta (wykaz i adresy Biur Obsługi klienta Multimedia są dostępne na stronie https://www.multimedia.pl/znajdz-salon).

 
Dyspozycję zwrotu nadpłaty widniejącej na koncie można złożyć:

  • za pomocą formularza udostępnionego w eBOK,
  • za pomocą formularza kontaktowego na stronie www.multimedia.pl,
  • przez kontakt z infolinią obsługową pod numerem telefonu 244 244 244 (opłata według stawek operatora),
  • poprzez kontakt elektroniczny na adres mailowy ebok_info@multimedia.pl,
  • osobiście w lokalnym Biurze Obsługi Klienta (wykaz i adresy Biur Obsługi klienta Multimedia są dostępne na stronie https://www.multimedia.pl/znajdz-salon),
  • korespondencyjnie na adres – Al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia.

 

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.