Szanowni Abonenci,
w związku z obowiązkami wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/612 z dnia 6 kwietnia 2022 r. w sprawie roamingu w publicznych sieciach łączności ruchomej wewnątrz Unii, Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni (81-525), przy al. Zwycięstwa 253, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000089460, NIP: 586-20-40-690, kapitał zakładowy – 328.602.730,00 zł, w całości wpłacony, zwana dalej „Dostawcą Usług” zmienia Cennik Usług Mobilnych obowiązujący dla Umów zawartych od 02.04.2024 r., a także Zasady korzystania z Limitu Transmisji Danych UE oraz Politykę Uczciwego Korzystania, będące integralną częścią Cennika Usługi Telefonii Komórkowej multiMOBILE obowiązującego dla Umów zawartych do 01.04.2024 r..
Zmiany polegają na:
a. obniżeniu wysokości opłat dodatkowych za transmisję danych w roamingu międzynarodowym w Strefie UE pobieranych po przekroczeniu limitów na korzystanie z pakietów internetowych w roamingu w Strefie UE, jak również w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Strefie UE; nowa cena to 0,00692224 zł za 1 MB (7,09 zł za GB tj. 1024 MB)
b. obniżeniu wysokości opłat za połączenie głosowe wykonane w roamingu międzynarodowym w Strefie UE; nowa cena 0,101 zł za 1 minutę połączenia
c. podwyższeniu limitów transmisji danych w roamingu międzynarodowym w Strefie UE zgodnie z tabelami zawartymi w dołączonym załączniku.
INFORMACJA O ZMIANACH W DOKUMENTACJI ABONENCKIEJ - obowiązuje od 1 stycznia 2025 r.
Informujemy również o przedłużeniu do 30.06.2025 r. promocyjnych opłat za ruch międzynarodowy z Polski do Wielkiej Brytanii i Gibraltaru oraz w roamingu międzynarodowym w Wielkiej Brytanii i na Gibraltarze na: połączenia głosowe i video, wiadomości SMS i MMS oraz transmisję danych.
Powyżej opisane zmiany dotyczą Abonentów Usługi Telefonii Komórkowej i wchodzą w życie z dniem 1 stycznia 2025 roku.
W związku z wprowadzeniem powyższych zmian, Abonentom Usługi Telefonii Komórkowej przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy w sposób określony w Dokumentacji Abonenckiej, nie później niż do dnia wprowadzenia ww. zmian w życie.
W przypadku wypowiedzenia Umowy zawartej na Warunkach Promocyjnych w trakcie Okresu Zobowiązania, Dostawcy Usług będzie przysługiwało roszczenie o zwrot ulgi udzielonej w związku z zawarciem przez Abonenta Umowy na Warunkach Promocyjnych lub odszkodowanie w związku z rozwiązaniem Umowy przed upływem Okresu Zobowiązania.
W treści wypowiedzenia składanego w związku z powyżej określonymi zmianami, prosimy o wyraźne powołanie się na wskazane zmiany. Jedynie wówczas umowa ulegnie rozwiązaniu ze skutkiem na dzień wprowadzenia zmian w życie. W przypadku niespełnienia tego warunku, wypowiedzenie może zostać uznane przez Dostawcę Usług jako złożone na warunkach ogólnych.