ITVP i VOD

Czym jest Identyfikator Użytkownika dla IPTV?

Identyfikator Użytkownika jest unikalnym numerem użytkownika usługi, nadawanym przez system obsługujący Klientów, którzy posiadają usługę IPTV.

Czym jest Hasło Użytkownika dla IPTV?

Ustawiane jest przez Multimedia jako wartość domyślna, startowa (4 ostatnie cyfry Identyfikatora Użytkownika). Parametr ten wykorzystywany jest do konfiguracji ochrony rodzicielskiej i jeżeli będzie wykorzystywany przez Abonenta, powinien zostać zmieniony niezwłocznie po aktywacji usługi na wartość zdefiniowaną przez Abonenta (pole tekstowe 10 znaków - może zawierać znaki z zakresu: a-z, A-Z, 0-9, bez polskich znaków).

Gdzie znajduje się Identyfikator i Hasło Użytkownika IPTV?

Identyfikator i hasło użytkownika znajduje się w dokumencie "Zlecenie Aktywacji Usługi", które otrzymają Państwo od instalatora. Parametry te są wymagane przy wykonywaniu zaawansowanych ustawień w systemie, takich jak, personalizacja ustawień STB, kontrola rodzicielska.

Czy Klient może kupić jedynie usługę IPTV, bez konieczności korzystania z linii telefonicznej?

Istnieje możliwość wykupienia jedynie usługi telewizji cyfrowej bez konieczności wykupienia numeru i abonamentu telefonicznego. Pozostaje jednak konieczność zainstalowania w mieszkaniu Klienta sieci telefonicznej oraz gniazdka telefonicznego.

Nie posiadam paska informacji na dole ekranu, korzystam z IPTV. Jak to naprawić?

Celem zmiany trybu wyświetlania i przywrócenia paska informacji o kanale należy na pilocie od dekodera wcisnąć przycisk ZIELONY, a następnie przycisk „1” w wypadku korzystania z kabla SCART. Przycisk ZIELONY, a następnie przycisk „4” w wypadku korzystania z kabla HDMI.

Dekoder IPTV nie ładuje się, pojawia się błąd. Co robić?

Należy upewnić się, że kabel sieciowy od dekodera do modemu DSL jest prawidłowo podłączony oraz wpięty w gniazdo oznaczone jako „4”. Następnie konieczny jest restart dekodera cyfrowego (wyłączenie z zasilania i podłączenie ponowne, dekoder ładuje się do 5min).

Jaki jest cennik wypożyczonych filmów?

Każdy film posiada aktualną wycenę, która jest widoczna w wypożyczalni.

Jak długo wypożyczony film będzie dostępny w katalogu "Zakupione filmy"?

Obecnie 24h, ale poszczególne filmy mogą mieć inny czas dostępności, jednak nie krótszy niż 24h.

Ile razy Klient może obejrzeć film?

Wielokrotnie, o ile zmieści się w czasie, na który film został wypożyczony.

Czy filmy są nadawane w HD?

Tak, w naszej ofercie są również filmy w rozdzielczości HD. Jeżeli jakiś film jest nadawany w HD, znajduje sie przy nim informacja o tym, że film jest w wysokiej rozdzielczości. Filmy HD z uwagi na ich jakość mają wyższą cenę niż ich odpowiedniki w standardowej rozdzielczości.

Ile jednorazowo Klient może wypożyczyć filmów?

Bez ograniczeń.

Czy na fakturze będzie łączna kwota za wszystkie wypożyczone filmy?

Tak. Opłata za wypożyczone filmy będzie przedstawiona łącznie, np. 54 pozycje - 120 zł. Na życzenie Klienta może być wystawiony biling szczegółowy, gdzie widoczne będą poszczególne wypożyczenia.

Dlaczego niektóre kanały wymagają podania drugiego kodu PIN?

Oglądanie niektórych kanałów jest zablokowane kodem PIN, są to kanały o treściach erotycznych, nadawane są tylko w godzinach od 23 do 6. Odblokowanie ich wymaga podania kodu PIN do treści erotycznych. Aby uzyskać kod, należy skontaktować się z Call Center pod numerem 244 244 244.