Problemy techniczne

W które wejście powinna być wpięta wtyczka od telefonu?

Tel 1 / Line 1

Czy telefon będzie działać, jak zabraknie prądu?

W momencie, kiedy następuje brak prądu, nie działa modem kablowy. Co za tym idzie, usługa telefoniczna również nie będzie dostępna.

Podczas rozmów telefonicznych mam szumy i trzaski, jak usunąć problem?

Celem usunięcia problemu szumów i trzasków w trakcie połączeń telefonicznych, w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić poprawność podpięcia kabla telefonicznego do aparatu i gniazda/modemu oraz jego sprawność (czy nie jest pęknięta lub naderwana wtyczka) oraz sprawdzić działanie usługi na innym aparacie telefonicznym. Jeżeli problem dalej występuje, prosimy o kontakt z naszym Call Center pod numerem 244 244 244.

Znajomi mają problem z dodzwonieniem się do mnie z zagranicy, do kogo zgłosić problem?

Z przyczyn technicznych problemy z połączeniami muszą być weryfikowane przez Operatora, którego użytkownik inicjuje połączenie. W sytuacji połączeń przychodzących z zagranicy, problemy z wykonaniem połączenia zgłasza klient zagraniczny u Operatora zagranicznego.

Nie mogę wykonać połączeń na konkretne numery, jakie informacje muszę przekazać Operatorowi?

W wypadku problemów z konkretnymi połączeniami telefonicznym, Operator prosi o podanie dnia i godziny próby wykonania połączenia, wybieranego numeru oraz opis problemu lub zapowiedź słyszana w słuchawce.

Połączenia telefoniczne są przerywane, co robić?

Osoba inicjują połączenie, które zostało przerwane musi zgłosić problem do swojego Operatora wraz z informacjami takimi jak: dzień i godzinę zerwanego połączenia, numer z którym jest problem oraz opis problemu/czas po jakim zrywa połączenie.

Po wybraniu mojego numeru jest sygnał zajętości/po podniesieniu słuchawki jest sygnał zajętości. Co sprawdzić?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić sprawność aparatu telefonicznego, najlepiej przez podłączenie innego aparatu do gniazda/modemu. W przypadku korzystania z modemu kablowego warto modem na chwilę wyłączyć z prądu i podłączyć ponownie, następnie po odczekaniu 2 minut sprawdzić działanie usługi. Jeżeli problem dalej występuje prosimy o kontakt z naszym Call Center pod numerem 244 244 244.

Nie działa mi telefon, w słuchawce nie ma sygnału. Co robić?

Należy sprawdzić poprawne podłączenie aparatu telefonicznego z gniazdem telefonicznym lub modemem kablowym (gniazdo Tel 1 / Line 1). Jeżeli problem dalej występuje, a kabel jest poprawnie wpięty oraz modem kablowy jest podłączony do zasilania, należy sprawdzić sprawność aparatu telefonicznego – najlepiej na chwilę podłączyć inny aparat i sprawdzić czy rozwiązuje to problem.