Mobilny

Czy mogę korzystać z usługi mobilNET lub LTE, zakupionej wraz urządzeniem na wielu komputerach?

Tak. Wystarczy podłączyć modem i zainstalować go na dowolnym komputerze. W przypadku LTE dostarczamy też routery 3g, które pozwalają korzystać z paru urządzeń jednocześnie.

Gdzie mogę sprawdzić, jaki jest zasięg usługi mobilNET i LTE?

Na stronie internetowej http://www.multimedia.pl/mobilNET_zasieg znajduje się interaktywna mapa gdzie można sprawdzić dostępność usług. Można też tego dokonać dzwoniąc na Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta pod numer 244 244 244 lub bezpośrednio w lokalnym Biurze Obsługi Klienta.
Wykaz Lokalnych Biur Obsługi znajduje się na stronie http://www.multimedia.pl/biuro_obslugi_klienta

Jak sprawdzić limit ściągniętych danych?

Aby sprawdzić limit ściągniętych danych, proszę wejść na stronę www.ebok.multimedia.pl. Po zalogowaniu się do EBOK i wybraniu zakładki "Profit" pojawi się wykres zużycia limitu danych.

Czy jest możliwość zwiększenia limitu usługi mobilNET?

Istnieje możliwość dodatkowego doładowania o 1, 2, 4 lub 10 GB. Doładowanie zwiększa limit i jest naliczane za opłatą cennikową. Doładowanie może odbywać się telefonicznie, osobiście w BOK lub za pomocą smsa wysłanego przez oprogramowanie mobilNET. Takie doładowanie ważne jest 62 dni. Wykorzystany limit Klient może sprawdzić na stronie https://www.multimedia.pl/mobilNET_limit . Hasło wymagane do sprawdzenia jest kodem PUK.