Aktualności

Poznaj wszystkie formy kontaktu z nami!

18.04.2017

Nie czekaj, poznaj wszystkie formy kontaktu z nami!

Co jest najważniejsze?
Jakość obsługi i Twój czas.
Wybierz najdogodniejszą
i najszybszą dla Ciebie
formę kontaktu z nami.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

W serwisie internetowym eBOK znajdują się 4 zakładki:

check icon Panel główny check icon Faktury i płatności check icon Pakiety i usługi check icon Wiadomości

eBOK screen
W Panelu głównym zobaczysz najważniejsze sekcje, tj.:

check icon Sekcja Nieopłacone faktury prezentuje nieuregulowane zobowiązania Klienta.
check icon Sekcja Twoje usługi prezentuje listę posiadanych usług.
check icon Sekcja Wiadomości prezentuje trzy ostatnie, nieprzeczytane komunikaty od Multimedia.

W pozostałych zakładkach znajdziesz potrzebne dokumenty, informacje oraz oferty Multimedia
Faktury i płatności
eBOK screen

Zakładka Faktury i płatności to archiwum wpłat oraz dokumentów finansowych wystawionych od początku 2011 roku. W tym miejscu
znajdują się informacje o dokumentach finansowych wystawionych w tradycyjnej, papierowej formie, a także dokumenty wystawione
w formie elektronicznej. Faktury w formie elektronicznej są wystawione, o ile wcześniej Klient wyraził zgodę na stosowanie eFaktury.
Pierwsza eFaktura zostanie wystawiona i udostępniona na stronie eBOK w kolejnym miesiącu po wyrażeniu takiej zgody. Istnieje także
możliwość pobrania dokumentu.

Pakiety usług
eBOK screen

Pakiety i usługi to strona, na której prezentowane są informacje o posiadanych przez użytkownika usługach.
Na tej stronie mogą się również znajdować oferty usług do zakupu za pomocą eBOK.

Wiadomości
eBOK screen

Zakładka Wiadomości zawiera archiwum wiadomości oraz komunikatów przesyłanych przez spółki z grupy Multimedia Polska.

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta

Infolinia 244 244 244

Zadzwoń na naszą infolinię i dokonaj autoryzacji, używając przycisków telefonu, a wiele
spraw będziesz mógł załatwić samodzielnie.
Nasz interaktywny system głosowy podpowie
Ci, krok po kroku, co należy zrobić. A może wolisz rozmawiać z Konsultantem Multimedia?
Wystarczy wybrać odpowiedni przycisk, a nasz przedstawiciel odpowie na Twoje pytania.
Dla naszych odbiorców prądu lub gazu dodatkowo stworzyliśmy specjalną sekcję kontaktu
z Konsultantami.

Automatyczne Biuro Obsługi 244 244 255

Szukasz infolinii czynnej 24 godziny, 7 dni w tygodniu, gdzie wszystkie funkcjonalności
pozwalają na samodzielne działania, bez oczekiwania na połączenie z Konsultantem?

Dzwoniąc pod ten numer, sprawdzisz bieżące informacje rozliczeniowe, np. saldo i datę
ostatniej wpłaty, czy numer konta bankowego. Możesz także zamówić duplikat faktury,
złożyć dyspozycję w zakresie usług dodatkowych, a także wygenerować nowe hasło
logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Sprzedaż Usług 345 345 345

Potrzebujesz nowych usług? Skontaktuj się z naszą infolinią sprzedażową, a nasi
Konsultanci przedstawią i pomogą dobrać odpowiednią do Twoich potrzeb ofertę.

Oszczędzaj drzewa, przejdź na eFakturę i miej ją u siebie
wcześniej.

Zaloguj się do eBOK, kliknij Ustawienia konta, a następnie Zgoda na eFakturę.
Pamiętaj, aby podać adres e-mail, na który będziemy wysyłać powiadomienia
o wygenerowaniu nowej eFaktury w serwisie eBOK.