Problemy techniczne

Brakuje pojedynczych kanałów/ problemy z fonią lub obrazem na pojedynczych kanałach

Prosimy o kontakt z naszym Call Center pod numerem 244 244 244.

Część kanałów nie działa/ zakłócenia obrazu na kanałach, jak naprawić?

Należy wyłączyć dekoder z zasilania i wykręcić kabel koncentryczny z dekodera (gruby, biały kabel), podłączyć oba kable ponownie i poczekać, aż dekoder się uruchomi. Jeżeli problem występuje dalej, prosimy o kontakt z naszym Call Center pod numerem 244 244 244.

Dekoder nie reaguje na polecenia z pilota ani panelu przedniego, co robić?

Konieczny jest restart dekodera cyfrowego (wyłączenie z zasilania i podłączenie ponowne, dekoder ładuje się do 5min).

Gdzie należy zgłaszać usterki?

Usterkę można zgłosić poprzez kontakt z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244 lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego (http://www.multimedia.pl/napisz_do_nas)

Mam telewizor firmy Toshiba i nie mogę nawiązać połączenia z internetem, dlaczego?

Większość telewizorów SmartTV firmy Toshiba wymaga pobrania prywatnego adresu IP. Operator w większości wypadków dostarcza publiczny adres IP, w takiej sytuacji najlepiej skorzystać z usługi Mega Bezprzewodowa Sieć Multimedialna. Szczegóły oferty można poznać w naszym Call Center pod numerem 244 244 244.

Nie działa mi telewizja, co sprawdzić?

Należy sprawdzić poprawność wpięcia kabla antenowego do gniazda sygnałowego oraz telewizora. Następnie prosimy o automatyczne dostrojenie kanałów zgodnie z opisem w instrukcji obsługi telewizora. W wypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Call Center pod numerem 244 244 244.

Nie posiadam części kanałów, oferta programowa się nie zmieniła. Co robić?

W pierwszej kolejności prosimy o dostrojenie kanałów w odbiorniku telewizyjnym zgodnie z instrukcją obsługi telewizora. W wypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Call Center pod numerem 244 244 244.

Po uruchomieniu dekodera pojawia się komunikat „Błąd DOCSIS nie nawiązał połączenia”.

Należy wyłączyć dekoder z zasilania i wykręcić kabel koncentryczny z dekodera (gruby, biały kabel), podłączyć oba kable ponownie i poczekać, aż dekoder się uruchomi. Jeżeli problem występuje dalej, prosimy o kontakt z naszym Call Center pod numerem 244 244 244.

Zakupione pakiet kanałowy nie został jeszcze aktywowane, jak długo mam czekać?

Aktywacja nowych pakietów kanałowych zawsze następuje do końca - ustalonego podczas spisywania umowy - dnia. Jeżeli kanały dalej nie są aktywne, prosimy o restart dekodera cyfrowego (wyłączenie z zasilania i podłączenie ponowne, dekoder ładuje się do 5min).