Tak Nie OK
  • Jak przenieść numer od innego Operatora do sieci Multimedia?

  • Jak dopisać drugą osobę do umowy?

  • Jak rozwiązać Umowę Abonencką?

  • Czy wraz z końcem promocji, wygasa umowa o świadczenie usług?

  • Czy można zawiesić usługę w czasie trwania promocji?

  • Czy mogę przenieść usługi podczas promocji?

  • Czy mogę zrezygnować z usług podczas promocji?

  • Czy mogę przepisać umowę na inna osobę?

  • W jakim czasie należy rozliczyć się ze sprzętu po zakończeniu umowy?

  • Jak mogę złożyć reklamację?

  • W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?

  • Jak mogę podpisać umowę na nową usługę?

  • Czy rozmowa telefoniczna jest jednoznaczna z podpisaniem umowy?

  • Czy po zawarciu umowy podczas rozmowy telefonicznej otrzymam ją w formie pisemnej?

  • Jaki jest najkrótszy czas, na jaki mogę zawrzeć umowę z Multimedia Polska?

  • Dlaczego na umowie jest wpisana cena standardowa za podłączenie usług, skoro ja mam podpisaną promocję?

  • Czy obowiązuje mnie podwyżka, jeśli moja promocja na 12 m-cy jeszcze się nie skończyła?

  • Czy mogę korzystać z Telewizji Cyfrowej DTV na 2 odbiornikach?

  • Jak mogę zrezygnować z dodatkowych pakietów do DTV?

  • Czy mogę skontaktować się z Multimedia w formie elektronicznej?

Zobacz nas:

NAPISZ DO NAS: