Multimedia Polska

Analogowa i cyfrowa telewizja kablowa

Multimedia Polska jest jednym z czterech największych dostawców usług telewizji kablowej w Polsce, którzy w sumie kontrolują około 70% rynku. Pozostała część rynku należy do ponad 400 mniejszych operatorów.

Oprócz analogowej telewizji kablowej Spółka oferuje od kwietnia 2006 roku telewizję cyfrową IP TV dla klientów telefonicznych.

W maju 2007r. spółka Multimedia Polska, jako pierwsza w Polsce, wprowadziła w swoich sieciach kablowych telewizję cyfrową wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem komunikacji zwrotnej. 

We wrześniu 2007r., także jako pierwszy operator telewizji kablowej w kraju, spółka Multimedia Polska wprowadziła wideo na żądanie - wirtualną wypożyczalnię wideo, którą w przeciwieństwie do usług oferowanych np. przez platformy cyfrowe, charakteryzuje dużo większa pojemność systemu, dzięki przechowywaniu filmów na wideoserwerach, a nie małym dysku.

W grudniu 2009r. spółka udostępniła nową funkcjonalność telewizji cyfrowej - dekoder PVR umożliwiający nagrywanie, przewijanie i powtarzanie programów.

Od stycznia 2010r. abonenci Multimedia Polska mają możliwość oglądania pierwszego na  polskim rynku interaktywnego kanału telewizyjnego – aMazing. Dzięki komunikacji w czasie rzeczywistym widzowie mogą nie tylko głosować czy brać udział w konkursach, ale także współtworzyć telewizję. Wszystko to za pomocą pilota.

W marcu 2011 r. spółka Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w kraju, uruchomiła serwis internetowy mmTV.pl z usługą wideo na żądanie, dający wszystkim klientom mającym dostęp do sieci internet możliwość wypożyczania filmów, a także oglądania wybranych kanałów telewizyjnych dostępnych w ofercie MMP.

W 2013 r. Multimedia Polska wprowadziły usłgę multi-screen, udostępniającą treści wideo na tabletach i smartfonach.

 Na dzień 30 czerwca 2014 r. abonenci korzystali z ok. 759 tys. usług telewizji analogowej, cyfrowej oraz kanałów premium.