Multimedia Polska

Analogowa i cyfrowa telewizja kablowa

Multimedia Polska jest jednym z trzech największych dostawców usług telewizji kablowej w Polsce, którzy w sumie kontrolują około 70% rynku. Pozostała część rynku należy do ok. 400 mniejszych operatorów.

Oprócz analogowej telewizji kablowej od kwietnia 2006 roku Spółka oferuje telewizję cyfrową IP TV dla klientów telefonicznych.

W maju 2007 r. spółka Multimedia Polska, jako pierwsza w Polsce, wprowadziła w swoich sieciach kablowych telewizję cyfrową wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem komunikacji zwrotnej.

We wrześniu 2007 r., także jako pierwszy operator telewizji kablowej w kraju, spółka Multimedia Polska wprowadziła wideo na żądanie - wirtualną wypożyczalnię wideo.

W grudniu 2009 r. Spółka udostępniła nową funkcjonalność telewizji cyfrowej - dekoder PVR umożliwiający nagrywanie, przewijanie i powtarzanie programów.

Od stycznia 2010 r. abonenci Multimedia Polska mają możliwość oglądania pierwszego na  polskim rynku interaktywnego kanału telewizyjnego – aMazing. Dzięki komunikacji w czasie rzeczywistym widzowie mogą nie tylko głosować czy brać udział w konkursach, ale także współtworzyć telewizję.

W marcu 2011 r. spółka Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w kraju, uruchomiła serwis internetowy mmTV.pl z usługą wideo na żądanie, dający wszystkim klientom mającym dostęp do sieci internet możliwość wypożyczania filmów, a także oglądania wybranych kanałów telewizyjnych dostępnych w ofercie MMP.

W 2013 r. Multimedia Polska wprowadziły usłgę multi-screen, udostępniającą treści wideo na tabletach i smartfonach.

Na koniec I kwartału 2015 r. abonenci Multimedia Polska korzystali z ok. 786 tys. usług telewizji analogowej, cyfrowej oraz kanałów premium.